Sociale campagne voor The Colour Kitchen
Als klanten vragen om een campagne waarover gepraat wordt, worden wij altijd een beetje nerveus. Ons doel is namelijk altijd een campagne die het probleem oplost dat onze opdrachtgever heeft en dat is soms heel iets anders. In dit geval was het wél een terechte vraag. The Colour Kitchen is een hospitality concept dat mensen met afstand tot de arbeidsmarkt aan een opleiding helpt én ze begeleidt naar werk.
Met als thema ‘No Social Waste’ ontwikkelden we een campagne die niet alleen de gebruikelijke communicatie binnen hun horecaconcepten regelt, maar waarmee ze ook de barricaden op kunnen. Het begeleidende manifest dat heel Nederland oproept tot sociaal ondernemen, werd al ondertekend door bedrijven als de Rabobank en de Libelle. Maar ook door bekende Nederlanders als Job Cohen, Pieter van der Hoogenband en Beau van Erven Doren.
• SVO vakopleiding food is een van de opleidingspartners van The Colour Kitchen en heeft een handtekening gezet onder het manifest.
Lees hier meer.
• Ook hoofdredacteur Hilmar Mulder van Libelle ondertekent manifest van Colour Kitchen.
Lees hier meer.
• The Colour Kitchen heeft het Fan-ergielabel van FRANCISE+ ontvangen in de categorie Sociaal Ondernemen.
Lees hier meer.